Wij willen onze zorg voortdurend verbeteren. U kunt ons daarbij helpen, zodat u zich bij Mansani Kliniek thuis en op uw gemak voelt.
Compliment of klacht
Het spreekt vanzelf dat we graag suggesties horen om onze dienstverlening en de gang van zaken binnen onze kliniek te verbeteren. U kunt tips en ideeën bij ons kwijt via uw behandelaar (uroloog), verpleging, en aan de medewerkers van de balie. Als u uw stem laat horen, kunnen wij onze werkwijze beter afstemmen op de wensen van onze patiënten.
Heeft u een compliment en u wilt deze delen
Via Zorgkaartnederland, de onafhankelijke website waar patiënten ervaringen zoeken en lezen, vinden wij het fijn als u hier uw mening/compliment/feedback wilt delen. Op deze wijze kunnen (toekomstige) patiënten geinformeerd worden en hebben ze een idee wat ze kunnen verwachten van onze dienstverlening. Deel hier uw mening
Maar wat als u niet tevreden bent?
Het kan gebeuren dat u, familie of belanghebbende niet tevreden bent over de zorg, dienstverlening of over de manier waarop u bent bejegend. Bent u tevreden over onze dienstverlening dan horen wij dat ook graag! Klagen heeft bij veel mensen een negatieve klank. Dat is jammer, want klachten en complimenten dragen bij aan het verbeteren van de situatie voor u en voor ons. Een klacht zien wij bij Mansani Kliniek als een advies om de kwaliteit van zorg te verbeteren.
Bespreken met betrokkene(n)?
Wanneer u ontevreden bent en hierover een klacht wilt uiten, bespreek dit dan eerst met de betreffende persoon zelf. Een gesprek kan vaak al veel oplossen.
Klachtenfunctionaris
Het kan gebeuren dat het niet lukt om tot een oplossing te komen of dat u de klacht niet met de betrokkene wilt of kunt bespreken. In dat geval kunt u een mail sturen of bellen naar de klachtenfunctionaris van Mansani. Na het ontvangen van de klacht zullen we zo spoedig contact met u opnemen.
E-mailadres klachtenfunctionaris: kwaliteit@mansanikliniek.nl of bel 088 891 00 70
Geschillencommissie
Mansani Kliniek is lid van Zelfstandige Klinieken Nederland (ZKN) en voldoet aan de keurmerkeisen zoals die door ZKN zijn opgesteld. ZKN heeft zich aangesloten bij een geschillencommissie, waar de leden van ZKN automatisch aan zijn verbonden. Meer informatie hierover vindt u op de website van ZKN.